سرزمین من سوادکوه
سوادکوه سرزمین خورشید

چهره های برگزیده نخبگان مدیرتی شهرستان سوادکوه

عزیز باقری میارکلایی؛حضور مداوم در شهرستان سوادکوه و فعالیت در آموزش و پرورش و شهرداری پل سفید و نیز پذیرش مسئولیت معاونت و سرپرستی فرمانداری و سرانجام نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه در کارنامه وی به چشم می خورد و ابراز علاقه وافر به سوادکوه بزرگ، قدرت چانه زنی بالا در جلسات استانی و کشوری، توان استفاده از علاقمندان به سوادکوه در توسعه شهرستان و توان سخنوری از دلایل تحریریه سوادکوه نیوز برای انتخاب وی بوده است.



-

حجت الاسلام محمد امیری از روحانیون جوان و محقق سوادکوهی که با توصیه آیت الله نظری به لباس روحانیت ملبس شد و از اساتید بزرگ حوزه علمیه رستمکلا و اصفهان و قم استفاده کرد.

مولف کتابهای؛ “خورشیدی از افق کربلا” و “اتمام حجت”و ... است و مدیریت تحقیقات مرکز جهانی امام حسین علیه السلام را نیز بر عهده دارد.روحیه تحقیق و تتبع و استفاده از اساتید بزرگ از او شخصیت قابل تمجیدی ساخته است.


 

            

لهراسب رحمتی بهمنانی؛ از دبیری ریاضی شهرستان سوادکوه به بخشداری مرکزی انتقال یافت.از سابقون اصولگرایی شهرستان سوادکوه و ازحلقه ۳ نفره اولیه آن در بخش مرکزی سوادکوه بوده است.برادر شهید و دارای کارنامه موفق در بخشداری مرکزی سوادکوه و عموما به عنوان مرضی الطرفین در تنش های اصولگرایی عمل کرده است.برای معاونت فرمانداری سوادکوه با موانعی روبرو بوده است که عموما سیاسی بوده است.آشنایی عمیق با استعدادها و مشکلات سوادکوه در تجربه ۸ ساله وی به چشم می خورد.

 

            

نرگس کمالی؛ تنها زن توانمند سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه که در ۴ سال اخیر توانست از مدرسه به شورای شهر و از آنجا به شورای شهرستان و استان و از مازندران به عنوان رییس کمسیون اجتماعی و فرهنگی شورای عالی استانهای کشور انتخاب شود.صبور، شجاع، با قدرت بیان بالا و مردمی و پیگیر بودن از صفات بارز وی محسوب می شود.تصویب طرح های مختلف برای توسعه سوادکوه و رایزنی با مسئولان مختلف کشوری و استانی از وی به عنوان چهره ای پیگیر و توانمد ساخته است.


-         

غلامرضا افشون؛ دبیر موفق فلسفه و منطق و استاد دانشگاه و مدیر کانون ریاضی سوادکوه که در دوران مسئولیت پژوهش اداره اموزش و پرورش کاردانی و مدیریت خود را به وضوح نشان داد و این واحد را در حد آبرومندانه ای ارتقاء داد که رگه های توانمندی پژوهشی دبیران سوادکوهی در این زمان را می توان نتیجه ابتکار و خلاقیت وی به حساب آورد.کارشناس ارشد فلسفه و منطق بر توانمندیهای وی افزوده است.

 

       

حشمت الله سمیعی شیردره؛ بخشی از توانمندی مدیریت خود را در پژوهش سرای رازی سوادکوه، نشان داده است.کسب رتبه کشوری و حضور چندین باره در مسابقات مختلف علمی در استان و کشور که برا ی اولین بار در سوادکوه به دست امده است؛ بیانگر آن است که در صورت داشتن فضای بیشتر می توان از خلاقیت و مدیریت و نتیجه گرا بودن وی استفاده بیشتری برد.


مهری راد:عضو هسته تخصصی مشاوره آموزش و پرورش سوادکوه و عضو علی البدل شورای دوم و سوم اسلامی شهر زیراب است.مشاور فرماندار و مسئول واحد بانوان فرمانداری سوادکوه نیز در کارنامه وی دیده می شود.دارای وجهه عمومی مناسب و قابل احترام در بین عموم و فرهیختگان شهرستان سوادکوه  است.

 

 

حجت الاسلام محمد امیری از روحانیون جوان و محقق سوادکوهی که با توصیه آیت الله نظری به لباس روحانیت ملبس شد و از اساتید بزرگ حوزه علمیه رستمکلا و قم استفاده کرد.

مولف کتابهای؛ “خورشیدی از افق کربلا” و “اتمام حجت” است و مدیریت تحقیقات مرکز جهانی امام حسین علیه السلام را نیز بر عهده دارد.روحیه تحقیق و تتبع و استفاده از اساتید بزرگ از او شخصیت قابل تمجیدی ساخته است.

 


موسی فرهادی: حضور وی در رصد خانه الاشت و نمایاندن این مرکز علمی به علاقمندان، شروعی برای معرفی چهره اجرایی وی بود.

رصد خانه الاشت و قابلیت های پیرامون آن و ظرفیت های الاشت در زمینه های طبیعی و توریستی و مدیریت آینده نگرانه وی نقش موثری در معرفی این شهر داشته است که رصد ماه در مقاطع مختلف سال و راه اندازی ظرفیت های جدید نجومی بر توانمندی و قابلیت وی افزوده است.

 

ابوذر قربانی: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران را بر عهده دارد و فرزند شهید و کارشناس ارشد کامپیوتر را داراست.

دارای روحیه فعالیت هدفمند و تمرکزکرا و خوشرو و دارای فعالیت های رایانه ای در سطح شهرستان نیز بوده است.مشاوره های کارشناسی وی نقش عمیقی در موفقیت های شهرستان خواهد داشت.

 

مسلم خالقی: در حال حاضر مدیریت پبام نور پل سفید با حدود هزار دانشجو را بر عهده دارد.معاونت اموزش و پرورش سوادکوه و عضویت در شورای شهر پل سفید را نیز در کارنامه خود دارد.مواضع معقول سیاسی و اجتماعی و اموزشی و فعالیت هایی با رویکرد توسعه و جمع گرایی و قدرت مدیریت در استفاده از توانمندیهای موجود از وی به عنوان مدیری با صبغه کیفی ساخته است.

 

رسول ساجدی: حضور در برنامه های خبری و تحلیلی صدا و سیما با شخصیت محکم و سخنان مقتدرانه از او به عنوان شخصیتی خاص ساخته بود که مسئولیت در شرکت هواپیمایی کیش ایر و مسئول روابط عمومی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از قابلیت های وی بوده است.

 


علی یوسفی: از کارشناسان خبره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مازندران و دارای گستره قابل توجهی از اطلاعات و تحلیل های میراث فرهنگی است.

با توجه به توانمندیهای سوادکوه در بخش جاذبه های طبیعی و مذهبی و تاریخی، می توان از دیدگاه های کارشناسانه وی استفاده بهینه ای برد.


داریوش جمشیدی: مدیریت مجموعه تفریحی و رفاهی سد سنبل رود را بر عهده دارد و با تبلیغات مختلف خود آن را به کشور معرفی کرده است.با تلاش و مدیریت خود به دنبال استفاده از همه ظرفیت های ۲۵ هکتاری این مجموعه است و حدود ۵۰ هزار نفر در طول سال از این مجموعه دیدن می کنند.قابلیت مدیریت هماهنگ کننده و استفاده از ظرفیت های مختلف استانی و شهرستانی و روحیه پیگیری وی مورد توجه است.

 

عبدالله لطفی: دارای تحصیلات تکمیلی رشته جغرافیا و از مربیان پژوهشگر و فعال سوادکوه است.

علاقمند به کاربردی کردن اموزه های علمی در توسعه شهرستان سوادکوه است.

قدرت مدیریت گروهی و جمع بندی و تحلیل مسائل و نتیجه گراست.

 


کسب درآمد روشهای کسب درآمد از طریق فروتل بازی Pro Evolution Soccer 2013 تبلیغات پیامکی کسب درآمد میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 اسفند 1391برچسب:نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه,نخبگان,مدیرتی,سوادکوه, ,
ارسال توسط عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 394
بازدید هفته : 2745
بازدید ماه : 7886
بازدید کل : 50739
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کسب درآمد میزبان مارکت تبلیغات پیامکی

javahermarket