مجموعه های آموزشی زبان فروشگاه سوادکوه
سرزمین من سوادکوه
سوادکوه سرزمین خورشید

مجموعه های آموزشی زبان فروشگاه سوادکوه

 

آموزش سريع زبان فرانسه
از همان ابتدا با روشي اصولي زبان ياد بگيريد اين روش توسط تمام استانداردهاي جهاني تاييد شده يك روش كاملاً علمي با بازدهي حيرت انگيز
1dvd
قیمت : 60000 ریال
 آموزش زبان انگلیسی Effortless English – انگلیسی بدون دردسر
آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه با استفاده از کتاب های الکترونیکی و فایل های صوتی و ویدئویی انجام می شود وشرکت سازنده ی آن بصورت تضمینی ادعا می نماید ...
2dvd
قیمت : 69000 ریال
آموزش زبان English Today
English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهنده یک رویکرد کاملآ جدید…در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است.
5 dvd
قیمت : 99000 ریال
آموزش زبان انگلیسی Face2Face
ما مجموعه ای عظیم و شگفت انگیز را برای شما آورده ایم تا تمام نیاز های یادگیری زبان انگلیسی شما و تمام اعضای خانواده را برآورده ساخته و در هر سطحی که هستید پاسخگوی شما باشد.
1dvd
قیمت : 49000 ریال
مجموعه کامل و بی نظیر آموزش زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته
مجموعه ای که هم اکنون در پیش روی شماست، حاوی آموزش های کامل و بی نظیر زبان انگلیسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با برترین متدهای آموزشی در سرتاسر دنیا است .
10dvd
قیمت : 155000 ریال
آموزش زبان اکسترا(extra)
سریال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد.
2dvd
قیمت : 60000 ریال
آموزش زبان نصرت 1و2و3 به همراه تقویت حافظه
آموزش مکالمه زبان انگليسي در 90 روز بدون نياز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزي 30 دقيقه زمان برای تمرین
2dvd
قیمت : 75000 ریال
آموزش مکالمه انگلیسی (english for you)
برترین مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی است که حقیقتاً نیاز به استاد و کلاس را به طور کامل برطرف می‌کند. در این مجموعه شما انگلیسی را از اساتید انگلیسی زبان یاد می‌گیرید
4dvd
قیمت : 75000 ریال
آموزش زبان بر روی موبایل
زبان تافل – مکالمه – ضرب المثل – کتاب قصه انگلیسی – آموزش زبان نصرت 2 – تاکتیکهای گوش دادن – درک مطلب – تقویت حافظه نصرت – آموزش زبان در خواب
2cd
قیمت : 55000 ریال

کسب درآمد روشهای کسب درآمد از طریق فروتل بازی Pro Evolution Soccer 2013 تبلیغات پیامکی کسب درآمد میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه,سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه,سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه,سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه,سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه, سرزمین من سوادکوه,مجموعه های آموزشی زبان,فروشگاه سوادکوه,,
ارسال توسط عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 394
بازدید هفته : 2830
بازدید ماه : 7971
بازدید کل : 50824
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کسب درآمد میزبان مارکت تبلیغات پیامکی

javahermarket