کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا
سرزمین من سوادکوه
سوادکوه سرزمین خورشید
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا

مجموعه های کمدی کلاسیک جهان

مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار لورل و هاردی

Stan Laurel & Oliver Hardy Full Collection

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com

 

مجموعه آثار کمدی لورل و هاردی

عرضه شده در 3 عدد DVD

کیفیت: بسیار عالی ویرایش جدید (بالاترین کیفیت موجود)


قابل اجرا در کامپیوتر و پلیر های خانگی که فرمت DivX را پشتیبانی می کنند.


لورل و هاردی (به انگلیسی: Laurel and Hardy) نام زوج کمدین مشهور دهه‌های بیست تا پنجاه سینمای آمریکا است. لورل‌ و هاردی‌ نخستین‌ زوج‌ موفق‌ کمدی‌ بودند که‌ رابطه‌شان‌ بارها مورد تقلید قرار گرفت‌، اما هیچ‌ گاه‌ با آن‌ کیفیت‌ تکرار نشد. دامنه‌ تنوع‌ آثار آنها حیرت‌آور است‌. مخاطبان‌ آنها از کودک‌ تا بزرگ‌ را در بر می‌گیرد و فیلم‌هایشان‌ بر فرهیخته‌ و عامی‌ تاثیرگذار است‌. آن‌ دو از هر نظر یکدیگر را کامل‌ می‌کردند: چاق‌ و لاغر، خودنما و ابله‌، بالغ‌ و کودک‌، برتری‌طلب‌ و دون‌پایه‌.

برخلاف‌ بیشتر گروه‌ های‌ کمدی‌، لورل‌ و هاردی‌ هر دو به‌ یک‌ اندازه‌ خنده‌دار بودند بطوری‌ که‌ به‌ قول‌ هال‌ روچ‌ (تهیه‌ کننده‌): "این‌ مساله‌ دستاوردی‌ بسیار مهم‌ بود زیرا ظرفیت‌ هر شوخی‌ را تشدید می‌کرد". روچ‌ مثال‌ می‌زند: «اگر کمدینی‌ در گودال‌ بیفتد، احتمال‌ یک‌ خنده‌ وجود دارد. اما اگر لورل‌ و هاردی‌ (معمولا هاردی‌) بیفتد، احتمال‌ سه‌ خنده‌ وجود دارد.»

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی



مجموعه ی حاضر، شمال 34 فیلم از آثار لورل و هاردی می باشد که در قالب 3 عدد DVD ارائه شده است. لیست کامل فیلم های این مجموعه را می توانید در زیر مشاهده کنید :

Duck Soup (1927)
Saps At Sea (1965) (دوبله)
Sons Of The Desert (1933)
The Dentist
The Chimp (1932)
The Lost Pendant
The Midnight Patrol (1933)
The Piano
Them Thar Hills
Thicker Than Water
Two Tars (1928)
Way Out West
With Love And Hisses (1937)
Helpmates (1964) (دوبله)
Liberty (1929)
Night Owls (1930)
One Good Turn
Pack Up Your Troubles (1932)
Pardon Us (1931)
The Live Ghost
Babes In Toyland (1934)
Below Zero
Best of Stan Laurel & Oliver Hardy - Teil 5v15
Big Business
Block Heads (1939)
Bonnie Scotland
Brats
Busy Bodies
Bye, Bye
Chickens Come Home
Do Detectives Think (1927)
Fishing Boat
Fresh Fish (1933)
From Soup to Nuts

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی
 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com

 
بیوگرافی و زندگی نامه ی الیور هاردی و استن لورل:
 
الیورنورل هاردی در ۱۸ ژانویه ۱۸۹۲ در هارلم جورجیا به دنیا آمد مادر و پدرش اسکاتلندی بودند ،پدر الیور هاردی در جنوب جورجیا سر کارگر خطوط راه آهن بود و راه اندازی خطوط بین شهرهای جورجیا را به عهده داشت . او در سال ۱۸۹۰ با امیلی مادر الیور که بیوه بود ازدواج کرد که در واقع دومین ازدواجش بود. امیلی ۴ فرزند داشت که با ورود الیور جمع بچه ها به ۵ رسید . الیور در کودکی بسیار شیرین و با مزه بود . خواهر و برادرهای نا تنی اش او را دوست داشتند و او را نورل خطاب می کرند . وقتی ۱۰ ماهه بود در ۲۳ نوامبر ۱۸۹۲ پدرش به طور ناگهانی از دنیا رفت و مادرش زندگی را به تنهایی اداره می کرد . لذا برای سیر کردن شکم بچه ها در یک هتل در جورجیا مشغول به خدمتکاری شد.اما بد شانسی آورد و اخراج شد و به ناچار همراه خانواده به سوی آتلانتا حرکت کردند و به امید یافتن کار در آنجا سکنی گزیدند . امیلی خوشبختانه توانست در یکی از هتلهای آتلانتا کار بیابد . نورل همیشه دنبال مادرش بود زیرا کوچکترین عضو خانواده به شمار می رفت . او از کودکی به آواز خوانی علاقه داشت . در هتلهایی که مادرش کار می کرد ، آواز می خواند . صدای دلنشینی هم داشت.او مهمانان و مسافران هتل را سرگرم می کرد و آن ها هم برای تشویق او پول یا هدیه می دادند. وقتی امیلی علاقه و استعداد او را دید نورل ۸ ساله را در مدرسه موسیقی آتلانتا ثبت نام کرد.
 


نورل علاوه بر موسیقی به ارتش و نظامی گری علاقه مند بود . او می خواست وارد ارتش شود اما خواهر ناتنی اش الیزابت او را تشویق کرد تا در همان مدرسه موسیقی بماند. او تا سال ۱۹۱۰ در مدرسه موسیقی به تحصیل پرداخت . در آن زمان نادرش در هتل بالدوین سرپرست خدمتکاران شده بود. نورل در یک تئاتر متحرک (سینمای ابتدای آن زمان ) مسئول راه اندازی و پروژکتور شد . همچنین آواز هم می خواند به دلیل داشتن صدای صاف و دلنیشینش عضو گروه آماتوری به نام قرن بیستم شد . همان زمات نام الیور را که نام پدرش بود برای خود گزید . اما خانواده اش او را نورل صدا می کردند. مادرش از اینکه می دید فرزندش در موسیقی موفق است خوشحال بود.

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی
 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com


مادرش می گفت :نورل کودکی بیش نبود که با هم نزدیک فال بین رفتیم . فال بین به او گفت روزی فرا رسید که نامت آوازه جهان خواهد شد. تو به زودی محبوب همگان در سراسر عالم می شوی. او در سال ۱۹۱۳ به فلوریدا رفت و در چند فیلم کوتاه بازی کرد و همچنین در کلوب های شبانه نمایشهایی همراه با آواز و رقص برگزار می کرد. او در سن ۲۱ سالگی با مادلین سالوشین آشنا شد .او نیز آواز خوان اپرا و نوازنده پیانو بود ،به این ترتیب اولین ازدواجش صورت گرفت. مدتی در فلوریدا زندگی می کرد و لقب babe را بر خود گذاشت او در این زمینه چنین نظری داشت در فلوریدا وقتی در تئاتر کار می کردم ،برای کوتاه کردن موهایم به یک سلمانی نزدیک محل کارم می رفتم صاحب سلمانی یک مرد ایتالیایی بود که با لهجه خاصی انگلیسی حرف می زد . با هم دوست شده بودیم .


او وقتی موهایم را کوتاه می کرد و صورتم را اصلاح می نمود به من می گفت nice babeیعنی خوب شدی بچه . از همان زمان دوستانم مرا بچه صدا می زدند . الیور قد بلند و درشت هیکل بود ۱۸۵ سانتی متر و قد و ۱۳۶ کیلو وزن داشت. به گفته خودش خانواده اش درشت هیکل بودند. او با قیافه ای بشاش و خنده رو ،صورتی گشت آلود و شکمی بزرگ می توانست کمدین خوبی باشد .اما هیچگاه نمی توانست در نقش های منفی بازی کند زیرا صورتی مهربان و خونگرم داشت.

 

الیور در فلوریدا متولد شد. او در سال ۱۹۱۶ در به نیوجرسی سفر کرد و در کمپانی فیلم سازی کینگ بی استخدام شد و به همراه گروه فیلم سازان به کالیفرنیا رفت تا در آنجا فیلم بازی کند . او در سال ۱۹۱۹ در جنوب کالیفرنیا سکنی گزید و فیلم های تجاری بازی کرد . در همانجا بود که به طور اتفاقی با استن لورل آشنا شد و به دلیل متضاد بودن اندامش توانستند در کنار یکدیگر طنز پردازان خوبی باشند و مورد توجه قرار گیرند.لذا آن دو در فیلم سگ خوش شانس در واقع اولین فیلم شان بازی کردند و مورد تشویق مردم قرار گرفتند.

 

این فیلم نقطه عطفی برای آشنایی این دو یکدیگر شد.این دو فهمیدند بهتر است در کنار هم به خلق فیلم های کمدی بپردازند. الیور با همسرش اختلاف سلیقه داشت لذا در سال ۱۹۲۱ از هم جدا شدند و با میرتل لی آشنا شد و ازدواج دومش پذیرفت. در سال ۱۹۲۶ الیور و استن یک قرار داد طولانی مدت با استودیوی هال روچ در هالیوود امضا کردند که سوپ اردک دومین فیلم شان بود. تا سال ۱۹۲۹ آن دو کمدین در ۱۳ فیلم خلق کردند . بعضی از فیلم هایشان صامت بود . متاسفانه الیور در دومین ازدواجش هم شانس نیاورد . میرتل زنی بی بند و بار و شراب خوار بود و بیشتر وقتش را در کافه ها می گذراند. از این رو الیور تصمیم به جدایی گرفت. او در آن زمان با ویولا مورس آشنا شد در سال ۱۹۳۱ استن و الیور در فیلم ما را ببخشید بازی کردند.

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com

 

در سال ۱۹۳۲ فیلم جعبه موسیقی را ساختند و هنر نمایی نمودند.این فیلم به دلیل بازی طبیعی و بی نظیر کمدی استن و لورل جایزه اسکار را دریافت کرد. از سال ۱۹۲۶ تا آن زمان لورل و استن بی وقفه در کنار هم کار کردند. ۷ سال کار پر در پی آن دو را خسته و تصمیم گفتند به سفر بروند.الیور به انگلیس رفت و از آنجا به اسکاتلند . سرزمین پدرش سفر کرد . او علاقه ای خاصی به بازی گلف داشت . او در مدت سفرش توانست مدتی به ورزش گلف بپردازد . میرتل خود را به الیور رساند و تلاش کرد که رضایت او را جلب کند و با هم آشتی کنند . الیور هم به شرط اینکه میرتل دست از میخوارگی بردارد. زندگی مشترکشان را از سر گرفتند و با هم یک کشتی بخار به نیویورک رفتند. الیور در طی سفرش مورد استقبال مردم به ویژه خبرنگاران قرار گرفت . او فهمیده بود که دیگر یک ستاره سینما کمدی شده است.و از این موضوع خوشحال بود او به هر شهری که می رسید جمعیت زیادی برای دیدنش می آمدند و او را تمجید می کردند. مسافرت الیور ۶ هفته به طول انجامید . او در این سفر متوجه شد که چه قدر به استن لورل علاقه دارد و نمی تواند حتی یک لحظه بدون او زندگی کند. در مدت ۱۲ سال کار با یکدیگر یک رابطه صمیمی و دوستانه میانشان به وجود آمده بود.ان دو جدا از همکاربودن مانند دو برادر یکدیگر را دوست داشتند و به هم احترام می گذاشتند.

 

آن دو روز به روزمیان مردم مشهورتر می شدند و طرفداران زیادی پیدا می کردند به گفته میرتل الیور اصلا حس نمی کرد فردی کمدی باشد اما ذاتا حالنی طنز داشت. در سال ۱۹۳۵ الیور و استن در چهار فیلم نقش آفریدند . هنوز الیور با میرتل زندگی می کرد اما میرتل به قولش عمل نکرد و دوباره دست به مشروب خواری زد و به مکانهای نامناسب رفت و آمد داشت. مردم او را به عنوان همسر الیور می شناختند و از دیدن او ناراحت می شدند الیور هم شرمنده بود از این رو سرانجام در سال ۱۹۳۷ به طور رسمی از هم جدا شدند.

 

در سال ۱۹۳۸ به بعد در دو فیلم احمقها در آکسفورد و دو بد شانس در هواپیما را بازی کردند که یکی از جالب ترین فیلم هایشان محسوب می شد.علیرغم اینکه همه فکر می کردند الیور با ویولامورس ازدواج می کنتد اما در سال ۱۹۴۰ هنگام تمرین فیلم احمقها در دریا با لوسیلا هنرپیشه هالیوود آشنا شد و با هم ازدوج کردند و در واقع این ازدواج بهترین ازدواج الیور بود. استن و الیور همچنان با هم کار می کردند . آن دو با کمپانی فوکس قرارداد بستند و به همراه گروه خود به اروپا سفر کردند . ابتدا به انگلیس رفتند و سپس به پاریس و در آنجا مرود استقبال گردم مردم روبرو شدند.بعد به هلند و در نهایت به سوئد سفر کردند و به هر کجا که پا می گذاشتند شادی و خنده را به ارمغان می آوردند.


در سال ۱۹۵۲ الیور بیمار شد . درد در ناحیه چپ بدنش زندگی را برایش مختل کرده بود . لذار الیور و استن مجبور شدند به آمریکا بازگردند و به این ترتیب مسافرتشان ۹ ماه طول کشید. او در می ۱۹۵۴ دچار حمله قلبی شد و پزشکان به او توصه کردند که رژیم غذایی بگیرد.در ۱۴ سپتامبر ۱۹۵۶ دوباره دچار حمله قلبی شد و حالش رو به وخامت رفت او حتی نمی توانست تکلم کند. در خانه بستری شد لوسیلا در کنارش بود. او در آگوست ۱۹۵۷ دچار چند حمله پی در پی قلبی شد و به حال کما رفت و دیگر چشم باز نکرد. الیور هاردی در ۷ آگوست ۱۹۵۷ در سن ۶۵ سالگی دیده از جهان فروبست و او را در باغ والهالا در قسمت شمالی هالیوود در قسمت هنرمندان دفن کردند. در مراسم تدفینش استن لورل بسیار بی تابی می کرد. او بهترین دوست و همکارش را از دست داده بود . البته استن لورل نیز در آن زمان از ناراحتی فلبی رنج می برد و پزشکان او را منع کردند که در مراسم تدفین الیور شرکت کند. اما استن لورا نمی توانست مرگ دوستش را فراموش کند.غاز شد. وی در سال ۲۲ فوریه ۱۹۶۵ در اثر سکته قلبی درگذشت.


کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com

 

درباره زوج الیور هاردی و استن لورل و آثار آنها :

«آرتور استنلی جفرسون» معروف به «استن لورل» متولد ژوئن سال 1890 در «الورستون لانکاشایر» انگلستان و «الیور نورول هاردی جونیور» معروف به « الیورهاردی» در 18 ژانویه سال 1892 در جورجیای آمریکا، به‌همراه هم موفق‌ترین تیم کمدی تاریخ سینما بودند.هر یک از آن‌ها، تا سال 1927 که با فیلم « 45 دقیقه از هالیوود» ساخته «لئو مک‌کاری» در استودیوی هال روچ به‌هم پیوستند، راه دور و درازی را پیمودند. مادر «لورل» بازیگر و پدرش بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، نمایش‌نامه نویس و مدیر تئاتر بود.لورل نخستین بار در 9 سالگی در گلاسکوی اسکاتلند روی صحنه تئاتر ظاهر شد و طی چند سال بعد به عنوان بازیگر نقش‌های کمدی ، درام و دلقک در موزیک هال‌های انگلیس فعالیت می‌کرد.در سال 1910 پس از اتمام تحصیل به گروه معروف فردکارنو پیوست و همان سال زیر نظر «چارلی چاپلین» در نخستین تور آمریکایی گروه شرکت کرد.

همین همراهی با چاپلین در دومین تور به سال 1922 تکرار شد و طی سفر دوم نامش را به «استن لورل» تغییر کرد به کشورش بازنگشت و کار کمدی خود را آغاز کرد.در سال 1917 در نخستین فیلمش با نام «سگ خوشبخت» بازی کرد که اتفاقا مرد چاقی که به همه استودیو‌ها سرک می‌کشید با نام «هاردی»، البته نه به عنوان یک تیم، با وی هم‌ بازی شد. در سال 1926قراردادی بلندمدت با «هال‌روچ» به‌عنوان شوخی‌نویس و کارگردان بست، اما پس از مدت کوتاهی، بازیگری در کنار «هاردی» را ترجیح داد.لورل اغلب با‌مزه‌تر بود. با رفتار بسیار بی‌قید و بند مقبول تماشاگران، گریه‌های بچه‌گانه، سرخاراندن‌ها و پلک‌ زدن‌های گیج‌وار.


او در واقع آفریننده‌ بسیاری از لحظه‌های کمدی آثار مشترک‌شان بود وی استاد مسلم در تفاوت‌ها و ظرافت‌های کمدی بود و به خاطر خلاقیت و پیش‌گامی در زمینه‌ سینمای کمدی در سال 1960 موفق به دریافت جایزه اسکار افتخاری گردید. هاردی فعالیت هنری خود را به‌عنوان یک نمایش‌گر و خواننده، هنگامی‌که 8 ساله بود در یک گروه نمایش حرفه‌ای آغاز کرد. وی بر‌خلاف «لورل»، نیاکان و اجدادش پیشینه‌ هنری نداشتند.وی سپس عضو ثابت گروه و صاحب برنامه مستقل به عنوان خواننده در نمایش‌های شاد عامیانه شد. هاردی که پدرش حقوق‌دان بود، به دانشگاه جورجیا رفت که حقوق بخواند اما بزودی آن‌ را رها و در سال 1910 یک سالن سینما گشود.در 1913 به کمپانی لوبین در جکسون ویل کالیفرنیا پیوست و فعالیت سینمایی را به عنوان بازیگر نقش‌های فرعی اغلب آدمهای شرور و گردن‌کلفت ولی بی‌عرضه در کمدی‌های یک یا دو حلقه‌ای آغاز کرد و بر خلاف لورل که کار نویسندگی و کارگردانی را نیز می‌کرد او فقط یک بازیگر بود.در دهه‌ 1920، گاه و بی‌گاه در فیلمهای بلند از جمله فیلمی با «باستر کیتن» به‌نام «سه دوره» و چندین وسترن لوک جونز ظاهر شد. استعداد‌های کمدی هاردی تا سالی که به لورل پیوست در نقش‌های کوچک کمدی‌های استودیو هال‌روچ به میزان زیادی هدر رفت.


هر‌چند که نقش و جایگاه او در موفقیت تیم دونفره‌شان کمتر از لورل ارزیابی شده، اما شخصیت کمدی او نیز بسیار خوب بود و همچنین وی حافظه‌ای بسیار قوی داشت و چند کار کار درخشان آن‌دو از حافظه وی سرچشمه می‌گرفت.از جمله فیلم «نی‌نی کوچولوها» که ایده اولیه آن از بازی وی در فیلم «شاگرد کاغذ‌چسبان» بود که وی همراه با بابی ‌ری در نقش کودکان کج‌خلق ظاهر شده بودند و اندام چاق، چهره معصومانه، نگاه‌های پرمعنا و بانشاطش بر لب‌های میلیون‌ها نفر خنده نشاند.در طول یک سال، تیم «لورل و هاردی »بسیار موفق شده و طی سه دهه بعد، آنان در 106فیلم مشترک بازی کردند. طرح فیلمهای آنان خیلی ساده بود و اغلب از طریق گسترش منظم یک شوخی حاصل می‌شد و بیشتر متکی بر لحظه‌ها و حرکت‌ها بود تا طرح داستانی و کلام. آنان درگیر لحظه‌ها و موقعیت‌های احمقانه‌ای می‌شدند و تماشاگران با احساس برتری خود به دو شخصیت به خنده می‌افتادند.


کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : فقط 5800 تومان

همکاری در فروش هزار و دوشب - www.1002shab.com


بر اثر کار‌های نسنجیده اغلب توسط لورل به دردسر می‌افتادند و وقتی که می‌کوشیدند از مخمصه بگریزند، وضع را بدتر می‌کردند و اعمال‌شان به خراب‌کاری بیشتری می‌انجامید. تضاد ظاهری آشکار آنها، در واقع مکمل یکدیگر بود. لورل در همان دردسر به گریه می‌افتاد، اما هاردی که خود را آدم عاقل‌تری می‌دانست، سعی می‌کرد وقار خود را حفظ کند که البته بی‌فایده بود و هر بار ناکامی در کوشش‌هایش برای رفع و رجوع کار‌های لورل، این شکوه و وقار او را بیشتر خدشه‌دار و موقعیت را بیش از پیش خنده‌دار می‌کرد و باعث می‌شد مدام با حالتی عصبی، کراواتش را شل کند و با حرکات احمقانه لورل، به دوربین خیره شود، لباس مرتبی می‌پوشیدند، می‌کوشیدند با وقار جلوه کنند و یکدیگر را با پسوند «آقا» به دیگران معرفی می‌کردند. استن لورل چند دقیقه پیش از مرگش در روز 23 فوریه سال 1956، به پرستارش گفته بود که در این حال و روز خیلی پایه اسکی کردن است. پرستار در عین ناباوری به او می گوید که اصلا خبر نداشته که لورل اهل اسکی کردن هم هست. آقای لورل هم جواب می دهد که "نه، اهل اسکی نیستم، ولی ترجیح میدهم به جای اینکه این همه سوزن توی بدنم فرو کرده باشند، پاشم برم اسکی".


چند دقیقه بعد هم پرستار متوجه می شود که استن لورل با مرگ به اسکی رفته است؛ این طوری است که 8 سال پس از مرگ الیور هاردی در سال 1957  (لورل به علت بیماری، نتوانست در مراسم تدفین همبازی و دوست نزدیكش شركت كند. بعد از آن تصمیم گرفت كه هرگز بدون زوج كمدی اش در فیلمی بازی نكند. دوستان نزدیك لورل می گفتند، مرگ اولیور تاثیر وحشتناكی بر لورل گذاشت، به طوریكه او دیگر نتوانست تا آخر عمر خود را دوباره پیدا كند. )، استن لورل، دوست و همکار وفادارش، به او می پیوندد تا دو یار جدایی ناپذیر سینما برای همیشه درکنار هم قرار بگیرند. زوج لورل و هاردی از آن دسته کمدین هایی هستند که خیلی زود با آنها آشنا شدیم؛ هر وقت عیدی چیزی بود تلویزیون همان فیلم کوتاه برنده اسکار آنها را نشان می داد که در آن لورل و هاردی کلی زجر می کشیدند تا پیانویی را از راه پله های ساختمانی بالا ببرند و به دست صاحبش برسانند. آن زمان برایمان مهم نبود که اسم این فیلم "جعبه موسیقی" (1932) است و ... "هال روچ" آن را تهیه کرده است.


یکی دیگر ازفیلم هایی که خیلی می دیدیم و دوستش می داشتیم، "احمق ها در اکسفورد" (1939) بود که در آن بیشتر ازهمه شیفته حرکت گوش های لورل بودیم. بعدها بیشتر ازلورل و هاردی دیدیم و قدر و ارزش آنها را بیشتر درک کردیم؛ حالا دیگر سرخوشی بی حد و حساب آنها در "شیاطین پرنده" (1939) حسابی به چشممان می آمد، آن هم درست وقتی که مثلاً می خواهند از پادگانی نظامی فرار کنند اما چنان شیفته صبح دل انگیز آنجا می شوند که هاردی می زند زیر آواز و هر دو آن سکانس تاریخی خود – همان که لورل وسطش مدام گوشه های پالتویش را بالا می گیرد – را اجرا میکند. ما شیفته دو دلقک سینما شده بودیم که دل" گساموئل بکت" نمایشنامه نویس بزرگ ایرلندی هم برده بودند. بکت حتی یک بار افسوس خورده بود که کاش فرصتی دست می داد تا لورل و هاردی می توانستند "در انتظار گودو" را روی صحنه بروند.. ...


باستن کیتر می گفت: "نه من بامزه ترین کمدین سینما بودم و نه چاپلین؛ استن لورل از همه با مزه تر بود". این را از جمله ای که لورل برای سنگ قبرش نوشته هم می شود فهمید؛ "دیگه با کسی که تو تشییع جنازه من، لب و لوچه اش آویزون باشه، حرف نمی زنم که نمی زنم".

روی سنگ قبر هاردی نوشته شده است مردی که دنیا را خنداند...............

پس شما هم به احترام لورل و هاردی همیشه لبخند بزنید.

 

کلکسیون کمدی کلاسیک تمام فیلمهای لورل و هاردی

 

عرضه شده در 3 DVD فشرده با کیفیت تصویر عالی

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل 

قیمت : فقط 5800 تومان

محصولات مرتبط:

 

پکیج ویژه تمامی آثار مهران مدیری در 33DVD
مجموعه بی نظیر و کامل تمام سریال های تلویزیونی مهران مدیری در یک پکیج آپدیت جدید ، مجموعه کامل تر سریال ها در 33 دیسک با کیفیت بهتر
 
قیمت : 428000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار سه کله پوک - 3DVD
مجموعه های کمدی کلاسیک جهان مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار سه کله پوک
 
قیمت : 58000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار پیتر سلرز - 14DVD
مجموعه های کمدی کلاسیک جهان مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار پیتر سلرز Peter Sellers Full Collection
 
قیمت : 198000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار چارلی چاپلین - 13DVD
مجموعه های کمدی کلاسیک جهان مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار چارلی چاپلین Charles Chaplin Full Collection
 
قیمت : 188000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار باستر کیتون - 9DVD
مجموعه های کمدی کلاسیک جهان مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار باستر کیتون Buster Keaton Full Collection
 
قیمت : 128000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی - 3DVD
مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار لورل و هاردی Stan Laurel and Oliver Hardy Full Collection
 
قیمت : 58000 ریال
کلکسیون کمدی کلاسیک آثار هارولد لوید - 5DVD
مجموعه های کمدی کلاسیک جهان مجموعه بی نظیر کلکسیون تمامی آثار هارولد لوید Harold LLoyd Full Collection
 
قیمت : 78000 ریال
کلکسیون نایاب نمایش کمدی جری لوییس و دین مارتین - 4DVD
کلکسیون نایاب نمایش طنز تلویزیونی جری لوییس و دین مارتین – کلکسیون آثار کمدی نام انگليسی : Jerry Lewis and Dean Martin Show Collection تنها با فروشگاه های آنلاین زنجیره ای هزار و دوشب
 
قیمت : 68000 ریال
جری لوییس – کلکسیون آثار کمدی ( دوبله فارسی مجاز) 12DVD
نام مجموعه : جری لوییس – کلکسیون آثار کمدی - نام انگليسی : Jerry Lewis Collection کلکسیون 12 فیلم کمدی جری لوییس با دوبله زیبای فارسی تنها با فروشگاه های آنلاین زنجیره ای هزار و دوشب
 
قیمت : 178000 ریال
دی دی هالروردن – کلکسیون فیلمهای کمدی ( دوبله فارسی مجاز) 3DVD
نام مجموعه : دی دی هالروردن – کلکسیون فیلمهای کمدی نام اصلی : Dieter Hallervorden کلکسیون فیلمهای کمدی تلویزیونی با دوبله فارسی تنها با فروشگاه های آنلاین زنجیره ای هزار و دوشب
 
قیمت : 48000 ریال

کسب درآمد روشهای کسب درآمد از طریق فروتل بازی Pro Evolution Soccer 2013 تبلیغات پیامکی کسب درآمد میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا,کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا, کلکسیون کمدی کلاسیک آثار لورل و هاردی در 3DVD -فروشگاه پارس کالا,,
ارسال توسط عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 357
بازدید دیروز : 394
بازدید هفته : 2932
بازدید ماه : 8073
بازدید کل : 50926
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کسب درآمد میزبان مارکت تبلیغات پیامکی

javahermarket